سه‌شنبه, 1 آبان 1403

موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور

عنوان گروه خبري / بازدید رییس موسسه از بخش ها .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۱/۳۰ 
بازدید دكتر نعیمی رییس موسسه از بخش تحقیقات آفت‌كش‌ها
دوشنبه 28 فروردين ماه 1402

به گزارش روابط عمومي موسسه، دکتر شهرام نعیمی رییس موسسه به همراه دکتر شاهرخی معاون پژوهش، فناوری و انتقال‌یافته‌ها و دکتر حیدری معاون برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه از بخش تحقیقات آفت‌کش‌ها، امکانات و تجهیزات تخصصی این بخش در روز دوشنبه 28 فروردين ماه  سال جاری بازدید به عمل آوردند.  

در ابتدا بازدیدی از تمام آزمایشگاه‌­ها و تجهیزات موجود در بخش توسط دکتر نعیمی رییس موسسه و دکتر شاهرخی معاون پژوهش، فناوری و انتقال‌یافته‌ها و دکتر حیدری معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی مؤسسه صورت گرفت. در طول این بازدید رییس بخش تحقیقات آفت‌کش‌ها خانم دکتر مهدوی به معرفی آزمایششگاه‌های فعال و تجهیزات مورد استفاده در حوزه آفت‌کش­ها و باقیمانده آفت­کش­در محصولات کشاورزی پرداختند.

در جلسه‌ای که در کتابخانه بخش با حضور، دکتر شهرام نعیمی رییس موسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور به همراه دکتر شاهرخی معاون پژوهش، فناوری و انتقال‌یافته‌ها و دکتر حیدری معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی مؤسسه برگزار شد، رییس بخش تحقیقات آفت‌کش‌ها به اهم فعالیت‌ها و پروژه­‌های تحقیقاتی اجرا شده و در دست اجرا اشاره کردند و سپس عملکرد پژوهشی همکاران در بخش، مسائل و مشکلات موجود، ارایه راهکارهای تاثیرگذار و موفق در راستای تبیین برنامه‌های موسسه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در ادامه دکتر نعیمی رییس مؤسسه، بر لزوم توسعه همکاری‌ها و مشارکت پژوهشگران بخش‌ با متخصصین علف‌های هرز مستقر در مراکز استانی و دانشگاهی، در راستای همفکری، هم افزایی و پیشبرد برنامه‌های تحقیقاتی موسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور و عرصه­های کشاورزی تاکید نمودند و در پایان برنامه­های چهارسال آتی بخش تحقیقات آفت‌کش‌ها توسط رییس و معاونین مؤسسه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها